»Kar smo pred tedni napovedovali, se je danes uresničilo. Kljub zahtevnim razmeram na avtomobilskem trgu, občasnim prekinitvam dobavnih verig, preobremenjenostjo ladijskih in skladiščnih kapacitet smo v Luki Koper dosegli nov mejnik.«
»Absurdno je, da namerava Napast zaradi škodnega dogodka na kontejnerskem terminalu kaznovati našega sodelavca, ki v času dogodka sploh ni delal, drugi pa je bil le posredno udeležen kot vodja delovnega procesa in se je takrat ukvarjal z drugim škodnim dogodkom. Za oba je taka kazen neutemeljena oziroma zelo čezmerna. Kaj takega v Luki Koper še nismo doživeli. Gre za še eno hudo zlorabo moči nad delavci, z namenom discipliniranja in pokoritve vseh preostalih.«
»Tudi v Luki Koper so priznali, da ne bodo imeli nobenega vzvoda, s katerim bi zunanjemu izvajalcu naložili obveznost, da za delavce veljajo enaki pogoji kot za delavce, zaposlene v Luki Koper.«
»Nenavadna nezainteresiranost za sklenitev pomembnega dokumenta sovpada z destabilizacijo operative, zgodovinsko visokim vsesplošnim nezadovoljstvom zaposlenih in hudim zastojem ključnih naložbenih projektov, ki so vezani na gradnjo drugega tira.«
»Gre za pomemben mejnik, še posebej ob posledicah pandemije covida-19 in omejitvah pri izvajanju storitev zaradi zaščitnih ukrepov. Zato gredo čestitke uprave družbe vsem sodelavcem z zabojniškega terminala, ki s svojim delom opravičujejo sloves najpomembnejšega zabojniškega terminala v Jadranu.«
»Ko bo zgrajen tretji pomol v Luki Koper, bo imela slovenska vojska tam stalne priveze.«
»Razmere na trgu so resnično zahtevne, in to dokazuje dejstvo, da je na našem najpomembnejšem trgu, kar je severnoameriški trg, naša neto prodaja v tretjem četrtletju padla za 40 odstotkov.«
»Bil sem ves čas zaposlen pri Luki Koper.«
»Gre za najpomembnejši infrastrukturni projekt Luke Koper v zadnjih desetih letih, tako s finančnega kot strateškega vidika. S tem se bo letna kapaciteta terminala povečala na 1,3 milijona zabojniških enot oziroma z dodatnimi izboljšavami na področju procesov dela na poldrugi milijon kontejnerskih enot.«
»Po eni strani gre za izzive, ki si jih vsi želimo, torej obvladovanje rastočega prometa. Po drugi strani pa se soočamo z velikimi odstopanji od dogovorjenega oz. ustaljenega načina dela in nihanji velikih količin zabojnikov, kar predstavlja velik izziv za terminal, ki mora zagotavljati ne samo svoje nemoteno delovanje, ampak tudi delovanje celotnega logističnega sistema, ki vodi prek Luke Koper.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju